Blogger Layouts

Pages

Saturday 21 January 2012

Everyone keeps asking me...huh!

<Sigh> <Keluh> <Hembus angin> <Huh!>

Haih~ ...guess wat! i got the papers. Huhu!..."kertas ape bende lak kaw ni? Haih, pelik tol. Dapat kertas un seronok ka?Ish3 <geleng2>"


Diam ah! org x abes cakap dah menyampuk. I've got my sbp's lah! Dapat Integrasi Gopeng. Lame dah tunggu. Huhu! 



"Abes tu sigh n bla3 kat atas uh pehal lak?"

Tunggu je lah brader.Haih,,,

Hurm. Tyme kat klass bile cikgu tnye sape nak pindah sila angkat tangan. I'll be like the first to angkat tangan. "Sape yg x setia kat sarjana n nak..." BOOM! Zest tros angkat tangan before cikgu abis berbicara.Haha! Semua org pelik n usha. "terok sangat ka SARJANA sampai ko beria sgt nak pindah?...terok giler ah ko ni, =.=" " keluh some peeps. 

Guys n gals, i dont hate sarjana lah. let me make some explanations,answers and realiti from a few of your questions;

a) Ko nak pindah ke? Siyes.
Tersurat:Yup! Ofcourse, semestinya, tanpa ragu2!
Tersirat: <mata hati banjir> taknak! but still i have to, i need to make choices for the better. Aku sayangkan kengkawan aku, especially you! Yes you! 

b)Apehal ko nak pindah, sarjana ni x cukup lengkap kah?
Tersurat: Suke ati aq lah. Yang pindah aq bukan ko. sbp lengkap lagi lah~
Tersirat:lengkap sememangnya, bile kawan setia disisi dlm susah n senang. kat sarjana byk sgt amanah n kerja yg perlu digalas lah. Im not a superman or watever, aku ni manusia biasa, banyak ketidaksempurnaannya. Aku tau ramai yang benci kat aq. Tyme aku gi depan tuk wat keje or mc, mesti ad mulut2 yang mengutuk. Kirenya kalo aku pindah xde lah korang kutuk aku dah n xde lah bertambah dosa korang. Aku sedar aku byk wat salah n bla3, jadinya kat sini aq secara terbuka memohon maap kat smua, terutamanya yang m'benci diri aku ni. Aku ni perosak je. Huh,,



c) jap2, ape name sbp ko uh? n ko nak pindah or atas pmintaan famili?
tersurat & tersirat: Sbpi gopeng kat gopeng, about 15 minutes from home. Both. Famili n me. SPM is something big lah der. Frankly speaking, kat sarjana uh, aku x mampu bawak diri un, maybe just sheer luck je aq dapat mumtaz i'dadi n straights pmr. My mom n dad un malas nak ulang alik sejam ke sarjana. I pity them lah. Sori sarjana, i didnt mean to hurt u. Huh,,

Huh, tu je lah kot soklan2 nya. Kalau ade lagi nak tnye sila lampirkan di komentar dibawah post ini. Huhu. 

Hurm, tu je lah tuk kali ni, soe guys, patotnye panjang agi. tp tangan xleh nak tuleh dah. Kalau smbung mau banjir bilik ni. Huh, siyesly bertakung airmata tyme tuleh ni.
=(    =(    =(

"x macho ah laki nangeh2 ni." who cares! ive got a heart too lah! =(

Sincerity,
ZEST~

p/s: i keep telling a friend to smile always. kawan, aku sentiasa senyum, though snyum aku every time depan ko uh bukan lah always happiness but sebanarnya sedih coz terpakse berpisah ngan kaw! Tenkiu kawan!



1 comment: