Blogger Layouts

Pages

Sunday 30 December 2012

change :D

salam.
hey,last update kot.
msuk skolah esok pagi.

nak wat amanat terakhir..huhu

anda mengajak org tuk berubah, berubah la skali
tanpa sahabat, mampu kah bertahan?
sabar dan senyum selalu
tiap yg berlaku ade hikmah dia
antara mata yg xkn msuk neraka: mata yg menangis kerna Allah
amanah nmbr satu, pelajaran bkn nmber 2.
hidup biar bermatlamat
aku setia
aku jenis cbe tolong kawan sedaya upaya,jgn salah guna aku
nmpak silap, tegur.
masuk skolah, niat betulkn
spm is around the corner, jum study sama2
be my mirror
be my heart
show me my wrongings


i learnt so much
i chose to change
changes do hurt
only God knows how much the pain
but, demi kebaikan kita bersama
tp, aku xnak berubah alone
jadi, aku ajak kau juga
jom berhijrah bersama-sama
kita jaga aurat
jaga pergaulan
jaga hati
awk dlm doaku.

esZEST 
 

No comments:

Post a Comment